-
Tα παγωτά Κρι Κρι στην 2η θέση στο σύνολο της αγοράς παγωτού στην Ελλάδα.
-
1η θέση για τις νέες μπάρες παγωτού Derby στην κατηγορία τους.
-
1η θέση για τα οικογενειακά Κρι Κρι Heartmade στην κατηγορία των branded οικογενειακών.
Η Κρι Κρι ως η μοναδική ελληνική εταιρεία παγωτού με πανελλαδική διανομή ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις προκλήσεις της φετινής χρονιάς στον κλάδο και απέδειξε πως τα παγωτά Κρι Κρι κατέχουν μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές των Ελλήνων καταναλωτών. Παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, η Κρι Κρι κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο σύνολο της αγοράς παγωτού φθάνοντας σε μερίδιο 15,2% σε όγκο, κερδίζοντας +2,8 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2016. (Nielsen, Ιούλιος 2017)
Μέσα στο πρώτο επτάμηνο του 2017, η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της κατά 22% σε πανελλαδικό επίπεδο στα επώνυμα προϊόντα παγωτού Κρι Κρι. Παράλληλα, σημείωσε τη σημαντικότερη αύξηση μεριδίου στην παραδοσιακή αγορά παγωτού, αγγίζοντας το 22,6%*. Επίσης, η Κρι Κρι πέτυχε αύξηση της διανομής της ξεπερνώντας πλέον τα 14.000 σημεία πώλησης, ενώ τα προϊοντικά λανσαρίσματα των αγαπημένων παγωτών στέφθηκαν με επιτυχία, συμμετέχοντας κατά 14,3% στον συνολικό τζίρο τυποποιημένου παγωτού Κρι Κρι.
Αυτό το καλοκαίρι το DERBY «παίχτηκε» στα κίτρινα ψυγεία, με τις νέες μπάρες παγωτού DERBY από την Κρι Κρι που κατέκτησαν την πρώτη θέση ανάμεσα σε όλα τα brands αυτής της κατηγορίας, με μερίδιο 29,8%*, σηματοδοτώντας ακόμα μία επιτυχία για την μακροχρόνια συνεργασία της Κρι Κρι με τη Σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ.
Τα οικογενειακά παγωτά Heartmade Κρι Κρι κατέκτησαν την πρώτη θέση στην προτίμηση του κοινού, καθώς σκαρφάλωσαν στην κορυφή της κατηγορίας επώνυμου οικογενειακού παγωτού.
Επίσης, στο πλαίσιο της ανάπτυξης νέων προϊόντων η Κρι Κρι, η μοναδική ελληνική εταιρεία παγωτού με πανελλαδική διανομή, λάνσαρε με επιτυχία τρεις απολαυστικές σειρές: Τα Γλυκά της Μαμάς στην κατηγορία premium οικογενειακού παγωτού, το καινοτόμο παγωτό Super Spoon με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και superfruits, αλλά και το παγωτό ξυλάκι Frozen με τις αγαπημένες ηρωίδες από την ταινία Frozen της Disney.
Με πυρήνα την πελατοκεντρική της πολιτική, η Κρι Κρι αφουγκράζεται τις διατροφικές τάσεις του Έλληνα καταναλωτή και δημιουργεί εδώ και δεκαετίες ποιοτικά και απολαυστικά προϊόντα για όλη την οικογένεια και τις εξατομικευμένες ανάγκες τους.
#krikri #mykrikri
Παγωτά Κρι Κρι, τα παγωτά της καρδιάς μας!
*Πηγή: Nielsen, Υπηρεσία MarketTrack, Σύνολο Πωλήσεων σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρουμένων των νησιών και του Hard Discounter LiDL, Χρονική Περίοδος Κάλυψης: Ιανουάριος έως Ιούλιος 2017 σε σχέση με Ιανουάριος έως Ιούλιος 2016.